چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ |۲۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 28, 2024
تصاویر/تجلیل امام جمعه کامیاران از فعالان رسانه ای این شهرستان

حوزه/ امام جمعه شهرستان کامیاران گفت: نیروی انتظامی همواره مورد وثوق و اعتماد مردم است؛ از این رو این نیرو، نیرویی مردمی و در خدمت نظام و انقلاب و حافظ آسایش و امنیت جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام روح الله بختیاری، رئیس جدید عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کامیاران با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام زارعی، امام جمعه شهرستان کامیاران اظهار کرد: خدمات حجت الاسلام اسدی، رئیس سابق عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کامیاران قابل تقدیر و ارزشمند است و امیدواریم که حجت الاسلام بختیاری در این مسئولیت جدید بتوانند منشأ خیر و برکت برای نیروی انتظامی در شهرستان کامیاران باشند.

امام جمعه شهرستان کامیاران افزود: نیروی انتظامی همواره مورد وثوق و اعتماد مردم است، از این رو این نیرو، نیرویی مردمی و در خدمت نظام و انقلاب و حافظ آسایش و امنیت جامعه است.

حجت الاسلام زارعی خاطرنشان کرد: عملکرد مطلوب نیروی انتظامی با برنامه ریزی های منظم و هدفمند در راستای ایجاد امنیت پایدار در شهرستان موجب افزایش اعتماد مردم و شهروندان نسبت به این نیرو شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha